Otsingusõnad

Päris mitmed popid blogijad panevad mõnikord üles neid postitusi, kus nad toovad välja, mis otsingusõnadega inimesed nende blogidesse jõuavad. Minu blogi kui selline on päris tilluke ning ma ei kujutanud üldse ette, et mingite sõnadega on võimalik ka minu blogi üles leida – äärmisel juhul kui keegi tundide viisi otsima peaks.

Siiski, siiski…tundub, et see kuidagi toimib, kuid minu meelest need sõnad, mis sealt nüüd välja tulid on küll puhta imelikud ning ma pole 100% kindel, kas need tõesti kuskil jutu sees on.

  • claustrophobia tallinn – Olgu, sellega nõustun, sest selle kohta on terve postitus peaaegu. Jube äge koht ja kindlasti soovitan minna!
  • fitlap retseptid – Said vist kunagi mainitud jah, enne kui ma Orgu teenusele üle läksin ja pärast seda kui see retsept täiega küüslaugune ja imelik oli. Nüüd enam sellest väga midagi ei tea.
  • riis salati sees kõva – Vot ei oskagi kommenteerida seda nalja. Kas ma kunagi kaebasin selle üle? Enda meelest ei ole riisi kirjeldamisele väga palju aega pööranud, kuid ilmselt tuleks sellistel puhkudel riisi kauem keeta.
  • heikki mägi – Päris kindel olen, et tema mu postitustes küll pole figureerinud, kuid Google ütleb, et ta on personaaltreener ja toitumisspetsialist ja Fitlapi looja.
  • võtsin erik orgu kavaga alla – See on juba rohkem minu teema. Olen alla võtnud küll ja umbes 10kg alates aasta algusest, kuid kuna ma olen veidi laisavõitu, siis ma ei leia, et see vääriks veel ära mainimist.
  • fit lap mis arvate – Siis kui mina proovisin, siis ei meeldinud.
  • ringi trajektoori app – Ma ei tea, kuidas selline asi võiks minu blogini tuua. See, et ma Endomondot siin maininud olen?

… ja see ongi kõik praeguseks. Palju neid ei ole, kuid üllatavad on nad minu jaoks siiski.

Leave a Reply

