Mida ma just lugesin?

Mõnikord on päris põnev mööda neti avarusi seigelda, aga no tõesti… Millega teadlased tegelevad ja kuidas nad ometi selliste ideede peale tulevad, seda ma ei tea.

Juhtusin lugema sellist artiklit – “Jagatud vannitubades võib hambaharjalt leida kellegi teise väljaheitejäänuseid” (LINK!). Issand jumal tõesti!

Okei, ma kujutan ette, et õhus on tegelikult igasuguseid jubedaid osakesi, aga miks, oh miks peab sellest niiviisi kirjutama?! Niigi on minu meelest liiga palju neid inimesi, kes kõiki enda tube ja asju ja endid liiga palju desinfitseerivad ja selle tulemusena on inimestel ja lastel katkised imuunsüsteemid ja allergiad ja mis iganes asjad. Kõige parem on muidugi see, et selle vastu mingit kaitset nagu pole – ainult võib olla see, et sa lihtsalt ei hoia oma hambaharja vannitoas? Samas kui sa kuskil mujal hoiad, näiteks magamistoas, võivad õhus olla.. noh.. hoopis huvitavamad osakesed. Põhimõtteliselt oli selle artikli näol tegemist teadaandega, et õhus lendab fekaali, aga sinna ei saa midagi teha, nii et ela nüüd selle jubeda teadmisega.

Besides suus on nagunii vaata et rohkem baketerid kui vetsupotis ehk siis mis vahet sel niiväga nüüd on?

2 thoughts on “Mida ma just lugesin?

  1. Sa võid talle alati ju mainida, et kuna õhk liigub, siis jõuavad need osakesed lõpuks ikka ka mujale elamisse 😀 Ma olen suht kindel..

Leave a Reply

