Oh, tehnoloogia!

Tänasel kaunil päeval on mul viimaks ometi tunne, et maailm ei kõigu enam ning sees ei ole seda rõvedat õõnes tunnet, mis mul selle tohutu edasi-tagasi reisimisega tekkis. Naljaviluks leidsin Google’ist väga täpse gif’i, mida ma ei saanud pikka aega vaadata, sest mul hakkas jälle kergelt paha.

Pärast seekordset kogemust ei julgegi ma väga kuhugi kaugele reisida, sest äkki läheb nüüd täiesti käest ära. Apteekidest vist on siiski mingeid tablette või midagi, mis aitaks seda “merehaigust” (tundub kuidagi kummaline seda merehaiguseks kutsuda, sest mul hakkab paha väga vabalt ka kuival maal) leevendada, kuid siiani pole ma kunagi arvanud, et mul neid vaja võiks minna. Parem vist septembris Türki minekuks midagi valmis vaadata, sest ma tõesti ei tahaks meie aega taastumise peale raisata – niigi seda vähe.

Pärast muffini ja küpsise söömist Inglismaal sundisin ma end jälle korralikuks ning vähemalt tänase päevani (ajee, on juba kolmapäev – 3 päeva on suur asi) olen suutnud oma toitumiskavast kinni pidada, ilma lisajama söömata. Go me! Eile läksin isegi oma suurele ringile ning enesetunne oli mega hea. Ma ei teagi miks see minek nii vaevaline tundub, kui lõpptulemus alati positiivne on? Ah eks kõige parem oleks ju kui ma saaks lihtsalt terve õhtu diivani peal vedeleda ja Supernaturali vahtida ja siis kõike karta. Jep, tundub mõistlik.

Kõndimisega seoses… see Endomondo ajas mind püha viha täis. Esiteks lõpetas ta töötamise kui ma töölt koju kõndisin ning pärast kui ma oma 10km ringile läksin, siis suri ta 3 korda maha! 3!!! Lõpuks ma andsin lihtsalt alla ja võtsin nõuks oma trajektoori lihtsalt käsitsi sisse panna kui ma koju jõuan. Ma ei saa aru, miks see järsku koostööst keeldub, sest minu teada pole neil isegi ühtegi uuendust vahepeal olnud (eile hommikul töötas suurepäraselt). Täna hommikul oli sama nali…

Paljud kasutavad seda Nike’i jooksuäppi, kuid mulle tundub Endomondo kuidagi “kodusem”, kuid vabalt võin ümber mõelda, kui ta ennast kokku ei võtta ja normaalselt tööle ei hakka!

Nagu ma siin mainisin, siis suveks said kõik sarjad otsa, mida ma vähegi andunud vaatasin, kuid siis avastasin ma muidugi, et Supernatural on üks asi, mida ma siiani vaadanud ei olnud. Ennäe imet, seal on lausa 10 hooaega mida vaadata, niiet ei peagi igavuse kätte ära surema. Saan hoopis oma paranoiat süvendada praktiliselt kõige kohta. Näiteks enne kui me UK-sse läksime, siis nägin osa kus deemon võttis ühe reisija üle ja siis see tegi õhus olles lennuki ukse lahti ning muidugi lennuk kukkus alla. Supervinge. Või see osa, kus putukad tapsid inimesi ja otseloomulikult tappis kari ämblikuid ühe naise. Või näiteks see, kuidas kurjad vaimud 80% ajast veedavad aega a) keldris b) pimedas toanurgas. Ilmselt ei jää midagi muud üle, kui ööseks tuli põlema jätta või end näiteks püssi ja soolapadrunitega varustada, millega saab teadaolevalt vaime eemale peletada. Muideks, kes veel ei teadnud, siis saab vaime üleüldse soolaga eemal hoida – pead ainult ukse ja akende ette soolatriibu maha kallama. Huvitav, mis Ste selle peale teeks kui koju tulles mingi soolamägi vastu vaataks?

Samas, ärge saage valesti aru… Tahaks ikka suvel midagi muud ka teha, kui tuima näoga arvutit vaadata (kas nüüd just tuima näoga, pigem on see lihtsalt väljend 😀 ).

Leave a Reply

