What the actual fuck?!

Oooooookei, ma olen jumala kindel, et on päris tore olla mingi kuulsa telesaate stsenarist, aga MIDA PAGANAT!? Ja mis näitlejatel viga on?! Ausõna ma ütlen! Kõik kulgeb jumala ilusti ja siis need väga kuulsaks saanud staarid mõtlevad, et OH NÄE, aitab küll. Tõesõna…

Alustuseks suri ära McDreamy ja nüüd asusin ma siis vaatama Vampire Diaries’i hooaja viimast osa ja no tere tulemast, Elena elu ühendatakse Bonnie eluga, ehk siis niikaua kuni Bonnie on elu ja tervise juures on Elena sügavas ilu-unes ja ei vanane päevagi AKA Nina Dobrev otsustas sarjast minema minna. Tule taevas appi! Neil võib olla on tõesti igav, aga mul ausõna ei olnud.

Ma olen praegu täiesti endast väljumas. Muidugi kui ma oleks “päris” fänn, siis ma oleksin seda juba kuu aega ette teadnud ja minu üllatus ei oleks nii suur olnud, aga siiski… Milline pettumus. Alguses ma mõtlesin, et äkki ta jäi rasedaks või midagi, aga tundub, et saade läheb ikka täies jõus edasi. Huvitav, milline see saate “kaanepilt” saab nüüd olema.. Stefan ja Damon kallistavad üksteist hoopis?

Hakkame siis panuseid panema, kes mis sarjast järgmisena ära läheb? Mida mul ÜLDSE enam vaadata on, ah? Revenge sai ka otsa ning üleüldse on enamus saateid nüüd suvepuhkusel või midagi ning enne sügist ei saa üldse midagi vaadata. Peaks leidma mingi sarja, millel on umbes 10 hooaega, et oma õhtuid sisustada või midagi. Samas võiks ju selle asemel tervislikuks hakata ja valgeid õhtuid näiteks kõndimiseks ära kasutada (ei, milleks?!).

Oeh, ma olen püha viha täis!

2 thoughts on “What the actual fuck?!

  1. 10 hooaja sarjaks soovitan One Tree Hilli, kui see sul juba vaadatud pole 😀

    Nina lahkumisest on mul samuti kahju, kuigi ma teadsin seda päris ammu juba, et ta läheb..samas äkki saab see sari nüüd uue hingamise vms?! Kippuski juba kuidagi igavaks..

    • One Tree Hilli pole tõesti veel vaadanud jah 😀 . Ah eks nende sarjadega ongi suht üks ja see sama värk. Olenevalt nende teemast, hakkab ju mingi hetk ikka ringi ratast kõik see tegevus käima – põhiline on see, et keegi lastakse koguaeg üle ja keegi üritab koguaeg võimu üle võtta.

Leave a Reply

