Naised linnapeal

Otsustasime eile mõne töökaaslasega veidi linnapeale laiama minna, et endid vahelduse mõttes premeerida (mis sellest, et ma end see nädal niigi väga tihedalt premeerinud olen – ju siis pean ennast nii tubliks, mis teha) ja pärast ja kultuuri kogeda. Esiteks siis seadsime sammud kohvikusse Komeet, sest filmi alguseni oli tund aega. Ma polnud siiani seal käinud, küll aga olen ma sellest päris palju kuulnud ning minu tuttavad on küll väga kiitnud. Ütlen kohe ära, et tegemist on väga tegusa kohvikuga, nii et kellelgi esimeseks kohtinguks see küll teab mis õige valik pole. Pigem on see just selline koht, kuhu sõbrannadega jutustama minna. Kuigi Komeedil on ka niiöelda “päris” menüü, siis seekord nina sinna ei pistnud ning ilmselt tuleb seda mõnel muul korral uudistama minna, kuid koogivalik on küll hea! Ma ei teagi, kas see oli automaatne otsus, kuid me kõik võtsime erinevad koogid, mistõttu sain proovida nelja erinevat kooki ühe külastusega. Pretty cool, right?

Napooleoni kook

Napooleoni kook

Ise olen olnud peaaegu terve oma elu ühe korraliku Napooleoni koogi fänn, kuigi enamus aega olen pidanud pettuma. Enne kui sisse kaevusin tundsin korraks muret, et kas magustoidu kahvel on ikka piisavalt adekvaatne tööriist või peaksin ma kuskilt kirve abiks võtma. Ma olin aga väga meeldivalt üllatunud, sest kihid olid pehmed ja terve kook oli suussulav. Kuna ma kohvi sõber ei ole, siis võtsin kõrvale ilma suhkruta kakao ja ei pidanud pettuma. Ma ei tea miks, aga ma ootasin hoolimata suhkru puudumisest sellist veidi magusat lurri, kuid sain hoopis sellise kergelt mõrkja joogi nagu oleks kakao tumedast šokolaadist tehtud. Me like it! Koogi kihtide vahel on megahea kreem, mis ei ole liiga magus ning alumiste kihtide vahel on moos, mis võib olla et oleks võinud olla veidi hapukam, kuid kogu kooslus oli täpselt paras. Kindlasti soovitan!

vaarika_beseerull_koos

Vaarika-beseerull

Karin ja Helen on juba päevi õhanud vaarika-beseerullist, mida nad natuke aega tagasi olid proovimas käinud ning sain ka selle järgi kaeda. Beseekreem seal sees on õhuline ja magus, kuid vastukaaluks on seal vahel hapud vaarikad, mis kogu selle kombo tõsiselt heaks teevad. Seetõttu sobiks see koogitükk ka neile, kes väga magusaid asju ei armasta, kuid veidi miskit siiski. Olgem ausad, tegelikult nägid kõik koogid välja megahead ja isuäratavad ning kutsusid proovima! Paradiis, I tell you.

Vaarika-toorjuustu kook

Vaarika-toorjuustu kook

Siis oli meie laua peal veel üks toorjuustu kook, mis on üks heade magustoitude alustaladest, sest kamoon, kellele üks hõrk toorjuustukook ei meeldiks? Olgugi, et kook oli jällegi väga hea ja vaarikas oleks toorjuustuga justkui kokku loodud, siis üleüldiselt avaldas see kook mulle kõige vähem muljet. Võib olla teised variandid olid lihtsalt veidi põnevamad? Viimaseks valikuks oli miski karamelli-pirni kook, millest kahjuks pilti ei ole, kuid välja nägi ta sama ilus kui teisedki. Ilmselt oli seal ka tegemist toorjuustuga, kuid kate oli karamelli ja pähklitega. Maitse poolest on see kook pigem suurtele magusasõpradele, sest seal koostises ei ole midagi, mis kogu seda magusat ära balansseeriks. Mulle muidugi see kook väga meeldis, kuid mulle tundub, et mul veresoontes voolavad šokolaad ja suhkur käsikäes, ehk siis.. polnud ta minu jaoks liiga magus ega midagi. Torditüki hind on kõikidel tortidel sama – €3.80 ning oma hinda täielikult väärt, sest 1) tordid on maitsvad 2) tordilõigud on suuuuuuuuured Kui päris aus olla, siis see tort on ühe toidukorra eest ja rohkemgi ning mul oli tegelikult kõht ka peale filmi lõppu täis. Seetõttu kui Komeeti kooki sööma minna, siis pole mõtet mingeid eelroogasid planeerida ja vastupidi, kui minna sinna praade või asju sööma, siis koogi jaoks küll piisavalt ruumi ei jää. Oma Napooleoni koogitükki näiteks Mack BBQ šokolaaditükiga võrreldes (mille eest ma maksin vist ligi €5.90) jääb Mack küll tugevalt alla nii maitse kui ka koguse poolest. Muidugi on mul hea meel, et nii heade asjade eest igal pool hingehinda ei küsita :D. Edasi läksime Coca-Cola Plazasse ning üle pika aja oli see esimene kord, kus ma ei tahtnud kino poest snäkke osta! Vahi imet. Läksime vaatama Age of Adaline’i, mida ma olen juba pikka aega kaalunud, kuna teadsin, et Ste nagunii seda vaadata ei taha ning kellega mul ikka väga minna on… Viimasel ajal on need Holliwoodi filmid ikka väga etteaimatavaks läinud. Teine variant on see, et ma lihtsalt vaatan liiga palju filme, mis võib ka tõsi olla. Idee kui selline oli muidugi vähe teistmoodi – lugu naisest, kes lõpetas järsku vananemise – kuid lõpp läks ikka nii nagu alati. Võib olla oleks olnud efektiivsem, kui Adaline oleks päriselt ära surnud pärast 107 aastat, või noh.. surnud ära kauemaks kui 2 minutit, kuid ilmselt siis ei oleks see enam lugu armastusest, vaid puhas draama. Mulle meeldib  kritiseerida, nagu põlisele eestlasele kohane, seetõttu leian et mõned osad filmist olid päris naeruväärsed. Näiteks see, et kui Adaline esimest korda avarii tegi ja välk sisse lõi, siis selle asemel et nii suurest energia laengust õhku lennata (mis olgem ausad oleks tegelikkuses pidanud juhtuma) tuli ta hoopis oma surmast välja, samas teist korda avariid tehes ja ära surres läks vaja ainult 750 volti, et teda tagasi tuua. Magic! Või see, et tema boyfriendi jaoks ei olnud imelik, et tal on endast (välimuselt) vanem tütar. Või see kui tuli välja, et Adaline oleks peaaegu oma praeguse boyfriend’i isaga abiellunud? Või see, et ta boyfriend ei olnud üldse vihane, et Adaline talle valetas kui kogu lugu välja tuli? Võõõõõõi näiteks see, et ta boyfriend juba teisel kohtumise korral armastust avaldas? Jep… Juba teist korda kui nad kokku said oli Adaline kindel, et ta selle tüübi pärast tahaks nüüd vanaks saada. Hmmm.. Äkki ma olen lihtsalt muinasjuttudest välja kasvanud? Üleüldse on kõik raamatud täis selliseid veidi ebareaalseid lugusid, aga ehk sellepärast nad hästi müüvadki. Inimesed tahavad oma igapäevaeludest välja, tahavad endid kellegi teise täiuslikku elusse heita ja mitte oma päris elu peale mõelda? Njah.. Isegi olin sellesse pagana varjunditesse nii sisse tõmmatud, et endal ka häbi tunnistada. Järgmise filmina tahaks nüüd ära näha selle Hot Pursuit’i, kuid seda vist Ste näha ei taha, ehk siis ma pean võib olla ootama niikaua kuni selle adekvaatne koopia internetti ilmub. Samas.. olen alternatiivsetele võimalustele avatud 😉 Anyone?

2 thoughts on “Naised linnapeal

Leave a Reply

