Õhus on tunda…

Eilne õhtu oli grillimiseks ja igasuguse tule tegemisest minu meelest lausa suurepärane. Õhtu oli mahe ja võrdlemisi soojapoolne, tuul oli olematu ning pimedaks läks millalgi alles pärast üheksat.

wpid-20150430_220231.jpg Käisin vanemate juures volbrit pidamas ning selleks puhuks oli lõkkematerjal ka püsti aetud. Ma ei tea, mis mul selle tulega on – võib olla sünnipärane püromaan, mis muud, kuid tuli on ilus. See on soe, kuid ühtlasi liiga kuum. Lohutav, ent samas võib olla ka veidi hirmutav. Mulle meeldib isegi see veidi suitsune lõhn, mis pärast juustel ja riietel küljes on…  wpid-20150430_220245.jpg

Mul on meeles seik, kui me vennaga kunagi küünalde ja tikkudega mängisime. Mu ema oli soetanud plekist tähekujulise küünlajala, mis põhja alt oli siiski ümmargune, kus mewpid-img_20150430_220058.jpgtol ajal küünlaid põletasime. Lapsena oli meeletult põnev põlevale küünlale tikke juurde toppida ja vaadata, kuidas leek järjest suuremaks läks. Üks hetk aga läks see leek nii suureks, et oli veidi hirmus ning targa peaga otsustasime, et kustutame küünla veega ära. Njah… Kohe kui leegile vett valasime süttis küünal nagu rakett ja terve küünla pind oli leekides. Ups. Ma enam ei mäleta kuidas me täpselt selle küünla kustutatud saime, kuidwpid-20150430_233751.jpg plekist küünlajalg ise ilmselt läks väga kuumaks ja põletas elutoa laua lakikihi sisse ümmarguse musta jälje. Topelt ups. Tol ajal olid meil koguaeg mingid linikud laua peal ja siis muidugi üritasime me oma pättust varjata ja liigutasime selle lina üle põlenud koha 😀 Kolm korda võite arvata, kas empsile jäi selline asjade ringikorraldus märkamata. Ma kahjuks või õnneks ei mäleta, mis meile selle peale öeldi, aga see laud on mu vanematel siiani alles.

Leave a Reply

