Worms: Armageddon

Oh, kevad, kus sa ometi oled? Viimased päevad on olnud niisked, õnneks mitte väga tuulised ning seetõttu tegelikult päris soojad. Samas see vihm ja “ilane” tunne ei ole väga mõnusad. Eile hommikul oli vihmatu, soe ilm, kuid kohe kui ma majast natuke kaugemale sain tabas mind ääretult kole vaatepilt – kõnniteed praktiliselt katsid vihmaussid. Mitte ainult PAAR vihmaussi, vaid loendamatud hulgad. Fuhh! Mõned neist olid juba jalakäijate poolt lamedaks astutud, kuid osad olid täie “tervise” juures ja võdistasid mööda tänavat. Kust nad kõik tulid? Sõber Google andis hoopis põneva artikli vaste (LINK). Vat kus lugu!

Kas keegi tahaks ja oskaks mulle selgitada, kuidas vihmaussid üldse pilvedesse saavad, et neil kuskil “alla sadada” oleks? Vihmauss aurustub ja siis lõpuks sajab maapinnale? Tundub lauslollus, aga kuidas seda siis muudmoodi selgitada?

Äkki oli neil hoopis käsil tõsielu sari ning nad kogunesid, et mängida ühte ajaloo kõige popimat arvutimängu Worms? Ühes kohas oli hunniku vihmausside kõrval ka surnud hiir… Huvitav, kas vihmaussid tormasid nii kiiresti, et ajasid hiire alla?

Worms 2: Armageddon

Worms 2: Armageddon

Lõpuks kui ma juba peaaegu tööle olin jõudnud ja juba sadadest vihmaussidest mööda läksin, mõtlesin et teen mälestuseks pilti ka. Sain paar rasvasemat pildile ka püütud, enne kui nad eest ära tormasid. Täna hommikuks oli vaatepilt siiski taastunud ning asfaldile oli jäänud vaid mõni üksik vihmaussi laip. Võib olla said nad suure vihmaga hoopis kuhugi ära uhutud või miskit.

Vihm.. Selle kõige tulemusena on mul vist jälle uut vihmavarju tarvis. Ma ostis endale paar kuud tagasi mingi eriti fäänsi varju, mis pidi olema automaatne ja puha. Vajutad nuppu ja see mingite juhtmete abiga ajab ennast sirgu. Ma ei tea, mis see point täpselt oli, kuid vist see, et tuulega on need kodarad (?) või tugipulgakesed vähe vastupidavamad. Igatahes, kui ma seda täna nupule vajutades avada üritasin tulistas see end sirgu kui mõõk, kuid varju enda osa keeldus ennast avamast hoolimata sellest, mida ma temaga tegin või mitu korda ma proovisin. Lõpuks sain nii vihaseks, et viskasin selle minema ja võtsin toast oma veidi sureva suure vihmavarju, mille tugitalad on veidi tuulest paindunud. Kust ma saaks mõne korraliku väikse vihmavarju, mis ei oleks suur nagu oda, kuid ometi peaks Eesti ilmadele vastu?

Kõndimise koha pealt olen ma olnud ääretult tubli – olen alates pühapäevast kõndimas käinud ning selle nädala kaloraažikulu on edukalt üleval. Tunnistan aga siinkohal üles, et minu 30-päeva challenge mitte ühtegi head asja lisaks süüa läks küll lörri. I can’t help myself! Samas olen ma suutnud ennast limiteerida, mis on ka võit omaette. Miks see söök nii hea on, ah?

Mai lõpus on meil plaanis reis UK-sse ning selleks ajaks tahaks ma veel alla võtta, et ma saaks sealt endale ühtteist osta. Primark, here I come!

Leave a Reply

