Esimene nädal

Mulle tundub, et esimene nädal mida iganes tehes või mis iganes harjumust sisse harjutades on kõige raskem – leida seda viitsimist ja tahet, et ilusasti “reeglitest” kinni pidada. Surusin hambad risti ja muudkui jälgisin oma kavakest.

Kohati oli nii raske.. Ausõna. Näiteks kui ma läksin apteeki vitamiine ostma, pidin ma pika vaimse vaidluse maha pidama, enne kui ma suutsin endale selgeks teha, et mul on tervisega kõik korras ja mul ei ole hetkel kohe praegu vaja hematogeeni osta. Eriti seda šokolaadikattega.

Tagant järgi olen ma muidugi sügavalt sillas, sest minu korraliku nädalaga võtsin ma alla nagu lennates – 1.3kg. Muidugi sisaldas see nädal ürpis palju jalutamist ja tühja kõhtu. Tore on see, et ilmselgelt mu ainevahetus on kiirenenud, mis on ju tervislik ning lõppude lõpuks seda ongi tarvis, AGA see tähendab ühtlasi ka seda, et mul on peaaegu alati kõht tühi. Seetõttu kui ma juba kella kuuest koju saan, siis pean kindlasti minema õue kõndima, sest muidu söön ma ära kõik pähklid ja juustud ja asjad, mis mul kodus vähegi on. Ausõna ma olen nagu narkar! Endal ka mark maani.

Munavõi ja porru galetid

Munavõi ja porru galetid

Ma ei ütle, et ma ei saa piisavalt süüa – ilmselt saan, aga see söömise harjumus on lihtsalt õudneeeeee. Proovige ise natuke aega niiviisi, et annate järgi absoluutselt kõikidele kihkudele ja siis üks hetk enam ei anna. Söögid on jätkuvalt megahead ja võrdlemisi lihtsad valmistada, aga ma tahaks lihtsalt neid nõrkemiseni süüa!

Ma vist ei saa kunagi normaalseks 😀

Pühapäeval proovisin esimest korda teha ka minipitsasid. Alguses kui retsepti vaatasin mõtlesin küll, et see on ilge jamamine, aga tegelikult oli megalihtne! Ainuke asi on see, et tomatipasta peab umbes tund aega maitseid koguma. Põhi oli maisigaletist ning kate koosnes juustust, kanast, peekonist ja paprika-seene-sibula segust. Nämm-nämm, nagu päris :D.

Ainult kolm nädalat veel jäänud, et endale selgroogu kasvatada, kuid ma usun, et ma saan hakkama. I hope at least 😉

Leave a Reply

