30-päeva Challenge

Veebruar algas suurte plaanide ja ettevõtmistega ja kindla sooviga kaalu kaotada. Njah, idee on hea, aga teostus on nii nagu ikka 😀 Olgugi, et ma olen püüdnud seda toitumiskava jälgida ei ole ma siiski suutnud lõpetada igasuguste snäkkide söömist, sest lõppkokkuvõttes – šokolaad on PARIM! Siis saabus meile kuskil nädala eest pakk Ste emalt, kes oli meile igasuguseid mõnusaid snäkke kokku pakkinud.

Ste erutusest värisevate kätega tehtud pilt (just kidding)

Ste erutusest värisevate kätega tehtud pilt (just kidding)

Pakist võis leida järgmist: Pringles (Texas BBQ), Worchester Sauce Walkers, Doritos, Wispa, Digestives, Penguins, Crunchie, Nesquick küpsised ja midagi mille nimi oli vist Twist. Ühesõnaga kõike ja rohkem ning ausalt öeldes on mul raske keelduda, kui kogu see kupatus mul kodus nina all on. Õnneks ei tarbinud me neid ühe päevaga ära, kuid see tähendas muidugi seda, et minu kraesse läks rohkem kui 1 patupäev nädalas. Ouch!

Seega, pärast toiduga “vallatlemist” olen ma otsustanud, et maksku mis maksab, aga ma annan endast ABSOLUUTSELT kõik, et järgmised 30 päeva snäkivabalt elada. Pidades siis silmas šokolaadi (nuuks 😦 ), krõpse, küpsised ja mida kõike veel. Lisaks sellele pean kinni ka meie toidukavast 200%. Õnneks viimasega on asjad lihtsamaks tehtud, sest kõik söögid, mis meile ei meeldi, me saame välja vahetada – samuti mõned toiduained näiteks nagu avokaado (väkk!) välja vahetada.

Kui vähegi ilma on, siis peaks iga päev ka lisaks jalutamas käima. Ma proovisin üks päev natuke joosta ja no.. ei, aitäh. Ma ei tea, kas mu keha on nii raske, aga joosta on nii palju raskem ja ebamugavam, et ma pigem teen oma kõndi edasi – roosalt ja rahulikult, ilma suremistundeta. Pole nagu probleemi, et kalorid sellega maha EI läheks, sest vähemalt Endomondo järgi võtavad need pikemad kõndimised päris usinalt peki käsile – näiteks 10 kilomeetrit umbes pooleteise tunniga peaks Appi andmetel põletama 700+ kalorit. Ilmselt tuleb siin ka jälgida, et ma üle ei hakkaks kõndima, muidu võib väga vabalt tekkida kalori defitsiit.

Iga kord kui ma peeglisse vaatan, ma saan aru MIKS mul on vaja seda teha, aga mingil põhjusel kaob see pilt mu mälust koheselt kui ma šokolaadi vahekäiku satun poes. Võib olla peaks ma selle telefoni salvestama ja siis seda õigetel hetkedel vaatama?

Pöidlad pihku ja loodame, et 13. mai saabub peagi 😀

Leave a Reply

