Posh Ilusalong

Meil on tööjuures selline tore projekt, mille me hellitavalt oleme nimetanud “Piinlikkuse pingerida”. Idee on selles, et käputäie teiste tsikkidega oleme püsti pannud omavahelise võistluse, et kes kõige rohkem trenni teeb, kõige vähem “patustab” ning ühtlasi kõige rohkem kaalu kaotab. Kuna inimesed on erinevad, siis igal ühel on seal oma kategooria, kus ta rohkem “pungestada” suudab ja saab.  Projekt ise on nooruke ning algas ametlikult veebruarist, kuid täitsa võimalik, et sellel ka pikem tulevik.

Hea meel teatada, et kes see muu ikka selle esimese kuu kinni pani, kui mitte ma ise :D! Go me! Ka suur vaev ei jää märkamata – auhinnaks panevad teised nö “kaotajad” võitja auhinnaks igaüks umbes €5, mille eest saab siis soetada kas voucheri või muud toredat. Mina valisin eelmise kuu auhinnaks massaaži voucheri, sest olgem ausad – kellel massaaži vastu midagi olla saab?

Voucher kattis ära 60 minutit klassikalist massaaži Posh ilusalongis. Alguses kui ma veebilehte vaatasin, ei osanud ma küll midagi väga oodata. Veebileht ise on selline natuke õnnetu, kuid samas ilusatest roosades toonides :D.

Sain endale aja eelmiseks esmaspäevaks ning kui ma juba sinnakahti sattusin, siis tegin oma muud toimetused seal kandis ka ära, aga see selleks.

Jõudsin kohale 5 minutit enne sessi algust ning eeldasin eest leida kas administraatori või kellegi. Mind tervitas hoopis üks vene noormees Sergei (eesti keeles siiski), kes oli minu massöör (võttis mõni hetk aega kui ma 2 ja 2 kokku panin kuna ta ise otseselt seda ei öelnud). Aega kinni pannes ei tulnud mul üldse pähe küsida, et kelle juurde aeg on, sest minu peas on kõik massöörid automaatselt naised. Ma ausalt ei tea miks, sest meil ju tööl käib ja mees massöör ning statistiliselt on ilmselt meesmassööre kõvasti rohkem. Olin koheselt natuke ettevaatlik, sest ma ei teadnud absoluutselt mida oodata.

Ilusalong ise oli loodud ilmselgelt korteri ruumidesse ning minu massaažituba oli algselt olnud vist vannituba või midagi sellist. Siinkohal näitaks ära võrdluse kodulehe ja tegelikkusega:

Kodulehel

wpid-20150309_144358.jpg

Tegelikkus

wpid-20150309_144403.jpg

Tegelikkus

Tegelikkuses oli see tuba teist pidi keeratud, nii et need pildid on selle ukse juurest tehtud. Samas tuba oli hubane ning mugav ning kui ma seal ennast valmis sättisin, ei tundnud ma kordagi ebamugavust.

Massöör oli tegelikult päris hakkaja ning jättis vähemalt osava mulje. Alustas sellest, et tutvus mu selja erinevate lihasegruppidega ning üsna ruttu küsis: “Istuv töö jah? Kontoritöö? Terve päev arvutiga?” Oooooojaaaa. Leidis valupunktid üles ja tegi päääris hästi. Samuti ütles massöör, et ta teeb natuke aega kupuga, sest see läheb rohkem süviti ning mu kaelapiirkond on nii kinni omadega. Jaiks. Pole kunagi varem kupumassaaži saanud, aga ma pean ütlema, et ega tegelikult aru väga ei olnud saada, et sul miski selja peal vaakumis on.

Tund aega läks kui lennatest mööda, kuid selle aja sees sai mu alaselg ja ka selja keskosa päris tublisti vatti. Mind teavitati sellest, et selg võib natuke tunda anda pärast massaaži ja see on normaalne, kuid õnneks mul mingeid selliseid kaebusi ei tekkinud. Lisaks sellele ütles ta muidugi ka seda, et praegu sai massaažiga korda, kuid õhtuks on ilmselt kõik “vanamoodi” tagasi ning ütles, et peaks kodus tegema lihase venitusi sinna kaelapiirkonda ning ka alaselja liikuvamaks saama.

Muidugi tegi ka osavat müügitööd ning pakkus 5 x tunniajast massaaži 75€ eest. See oli ääretult rabav pakkumine ning arvestades, et mu selg vajab veel tööd, siis olin veel eriti huvitatud, kuid selle raha oleks pidanud ühe korraga ära maksma ning kahjuks mul sellist summat välja käia ei olnud. Sergei tööga jäin rahule ning ma mõtlen, et kui tulevikus veel massaaži tahta, siis võiks täitsa tagasi minna, kuid siis oleks niiöelda täishind €29 tunni eest.

Nagu öeldud, siis ruum ise oli hubane, kuid mis mind häiris olid need õhukesed seinad/uksed. Seal käis mõneti selline “action”, et päris nagu lebosse lasta ei saanud ning tegelikult tunnetasin huviga, kuidas mu lihased vastavad. Vahepeal oli kuulda inimeste rääkimist eesruumis, lapse trallitamist ja üldse igasugust melu. Taustaks küll massaažiruumis muusika mängis, kuid see ei summutanud midagi ning ma sügavalt kahtlen kas ta tugevama voluumi juures see võimalik oleks olnud.

Veel tahaksin ma vinguda selle massaažilaua näopadja üle, sest umbes poole peal oli mul selline tunne, et selle padja jälg jääb igavesti mulle näkku. Padi oli kõvavõitu (või siis ma ise ei suutnud normaalselt olla) ning põse lihased ja lõug hakkasid täitsa valutama.

Üleüldiselt jäin ma väga rahule ning leian, et iga üks peaks aeg-ajalt endale selliseid “preemiaid” lubama :D.

One thought on “Posh Ilusalong

  1. Pingback: Maagiline Google ehk otsingusõnad, millega siia blogisse on jõutud | Sirle maailm

Leave a Reply

