Täiskuu

Terve see viimane nädal pole läinud just kõige paremini. Ise olen ka kuidagi selline hajameelsem, võib olla. Ma ei oskagi öelda kohe.

Viimasel ajal enda meelest liiga palju mööda arste jooksnud ning igalt poolt on uuritud ja puuritud ja torgitud ning nüüd on veidi kopp ees.

Neljapäev oli kõige haigem päev üldse. Hommikul üheksaks vedasin ennast tööle, kust siis pidin poole üheteistkümneks kilpnäärme ultrahelisse minema. Kell 10.18 ehmatasin ennast töö lainelt välja, sest ma oleks REAALSELT kogu selle arsti värgi unustanud. Jõudsin napilt pooleks kohale siiski. Muu tööpäev ei olnudki tegelikult väga hull, kuid õhtul Kristiine Prismasse minnes sain teise “õnne” laksaka. Olin juba vajalike juurikate kaalumise lõpetanud (see on väga tüütu värk), kui järsku läks keskuse tuletõrje alarm käima ja kõikidel keskuse külastajatel paluti lähima väljapääsu kaudu väljuda. Tore on. Siis pidin veel ringiga parkimismaja Prisma parklasse saama, kust veel omakorda lõpuks välja sõitma, sest eks kõikidel lahkujatel oli kiire. Kuna ma seal kohapeal ei viitsinud oodata ja vaadata mis saab, siis läksin Linnuka Rimisse – ilmselgelt see ei ole just kõige suurem pood ning sealne juurika valik oli päris kesine. Oeh, üks peavalu teise otsa.

Vähemalt tervise koha pealt tundub kõik enamvähem tip-top olevat ja senimaani vähemalt on see gripi ja mis iganes tatistamise laine minust mööda läinud, kuigi ilmselt tabab see mind kõige ebasobivamal hetkel.

Pärast pühapäevast väljas söömas käimist olen ikka püüdnud oma toitumiskava täies mahus järgida, kuid mingil põhjusel ei lähe see kaal see nädal mitte kuhugi ning kokkuvõttes tuli 400g tõusu. Jehuu tõesti! Ma ei arva, et see nädal oleks rohkem stressi olnud, aga mine sa seda tea. Tööl on ka veidi emotsionaalsed ajad ning mõnikord lööb see pinge küll peakohal kokku. Eile oli meil töökoha “jõulupidu” ka ja eks seal läks mõõdukalt alkoholi ka käiku.

See nädal üritan veelgi korralikumalt süüa, eeldusel et ma hoopis deprekat ei saa ja tahvlite viisi šokolaadi näost sisse ei aja (mida ma praegusel ajahetkel tahaks TÄIEGA teha).

Leave a Reply

