Antalya Tavern – tükike idamaist (85 punkti)

Eelmisel nädalavahetusel otsustasime 1.märtsi puhul natuke ringi vaadata ning otsustasime külastada ühte väikest restorani, millest me peaaegu igapäevaselt kas mööda kõnnime või sõidame. Avastasime sellise toreda koha nagu Antalya Taverni, mis asub Kristiine keskuse vahetus läheduses.

Koht ise on tegev aastast 2004, kuid see päris türgimeelne restoran sündis 2006 aastal.

Interjöör – 20p

Restoranihoone ei tundu väljas vaadates väga suur ning minu ettekujutuses nägin ma ette, et lauad on tihedalt üksteist kõrval ja väga palju ruumi ei ole. Suur oli mu üllatus kui sisenedes vaatas vastu päris ruumikas ala kus oli küll mitmeid laudu, kuid nad ei olnud üksteisel seljas.

Diivanikesed olid mugavad ning riiulid-süvendid olid kaunistatud idamaiste ornamentidega, mis koos maheda valgustusega lõi meeldiva ja hubase õhkkonna. Samas kui me lauas istudes üle süvendi ääre vaatasime, nägime hunnikut tolmu, mis nagu mu mees ütles oli “pretty disgusting”. Õnneks see ei jäänud söögi vahetusse lähedusse nii et mind väga ei häirinud.

Ornamendid ja tolmuse vaibakese äär.

Ornamendid ja tolmuse vaibakese äär.

Teenindus – 25p

Tegusat restoranisaali majandasid tol päeval 2 inimest, kuid sellest hoolimata tervitati meid praktiliselt koheselt, kui me uksest sisse astusime. Ei osanud päris täpselt seisukohta võtta, kas peaks ootama kuni keegi lauda juhatab või tohib ise maha istuda, kuid kuna keegi otseselt meie poole ei tormanud, siis leidsime ise endale kohad.

Naisteenindaja tundus alguses veidi tõre kui söandasime küsida, kas tellimine käib baarist või lauast, kuid kui meilt tellimust tuli võtma oli sõbralik ja tore.

Söök/Jook – 20p

Kuna tegemist oli türgipärase restoraniga, siis võtsime ikka vanad head kebabi ja šašlõkki.

Mina võtsin kanakebabi lavašis küüslaugukastmega.

Kanakebab lavašis ja küüslaugu kastmega.

Kanakebab lavašis ja küüslaugukastmega.

Mulle meeldis, et kana oli mahlane ja just parajalt küpsetatud ning koos lavašiga oli NII hea! Pean tõdema, et minu poolt oli väga vale otsus veel friikartulid lisaks võtta, sest kahest “rullist” oleks kõhu vabalt täis saanud. Natuke pettunud olen selles “küüslaugukastmes”, sest mina ei maitsnud mitte kuskilt isegi natukest küüslauku.

Ste võttis sealihašašlõki kaelakarbonaadist.

Sealihašašlõk kaelakarbonaadist

Sealihašašlõk kaelakarbonaadist

Mees ütles samuti, et liha oli mahlane ja suussulav ning mina kui täielik sealiha fänn pätsasin ka suutäie. No tõesti oli hea! Mõlemad portsud olid nii suured, et ma üldse ei imesta kust see 1 lisakilo pärast pühapäeva tuli.

Joogiks tellisime jääteed, mille puhul oli kohe maitsest (loe: suhkrumaitsest) aru saada, et tegemist on poe kraamiga. Värske mahl oli samuti menüüs, kuid 250ml eest tundus natuke liiast €3.50 maksta.

Üldmulje – 20p

Asukoha mõttes on Antalya Tavern kindlasti mugav. Ühistranspordi peatus on kohe ukse ees ning auto parkimise jaoks on ka ruumi nii selle sama hoone ees, kui ka kõrval asuva ühika ees.

Hinnaklass jääb sinna “Harju keskmisesse”, kuna koht ei ole just väga kallis, kuid kindlasti mitte ka väga odav, kuigi minu jaoks oli vähe tobe see, et kartuli või muu lisandi eest tuli peale maksta. Suuremates restoranides ma saan aru, kus on võib olla uhked veisefileed ja asjad, kuid sellises väikses kohas võiks ju hinna sees olla. Samas söök oli imemaitsev ja siiski väga kurb ei ole – vähemalt maksime asja eest. Kahepeale tuli arve €18.60 – 2 x jäätee, kanakebab, sealihašašlõk, 2 x friikartulid – pole just teab mis palju, aga ühe “käigu” eest on parasjagu.

Minu jaoks oli veel veidi häiriv see, et istumiseks mõeldud diivan oli lauast veidi kaugel. Nimelt terve aja pidin istuma ääre peal, et korralikult lauani ulatuda. Diivan ise oli megamugav, aga mulle endale tundub, et ma istun Stest nii kaugel ja siis pean hakkama kõvemini rääkima ja teisi häirima (ilmselt see ainult minu enda mental-moment).

Menüü on tegelikult päris mitmekesine, siis peakangelaseks on ikkagi lihatoidud, kuid kui ma nüüd ei eksi siis menüü lõpus oli ka üksik taimetoiduliste roog. Oma šašlõkke ja kebabe oskavad nad imehästi valmistada ning friikartulid olid ka ümbert krõmpsud ja seest pehmed ning kõige tipuks just parajalt maitsestatud.

Kindlasti soovitan teistelegi, kellel lihatoidud aukohal ning kes võib olla midagi teistsugust tahavad proovida – valik on seal suur. Samuti võib julgelt minna ka lastega, sest ka nendele on mõeldud ning on loodud väike mängunurgake.

Leave a Reply

