Motiveeritud!

Pärast seda kui me alustasime tööjuures oma “piinlikkuse pingerea” tabeliga on mul täiega palju motivatsiooni oma söömistest ja ka liigutamistest kinni pidada. Seda enam, et kui mõni inimene 13km jalgsi koju kõnnib, siis tuleb sellele kuidagi ju ometi vastutuld teha. Kuna see 6 kilomeetrine ring, mida ma eile ka tegin oli päris mõnus, siis ajasin täna ka jalad kõhu alt välja ja andsin tuld. Ausalt öeldes olid mul puusde juures olevad lihased päris valusad kui ma töö juurest koju tagasi hakkasin tulema, kuid kui kõndima sain, siis läks see valu ka üle. Success!

Ma ausalt ei tea, miks Endomondo mind vihkab, aga kui ma töölt tulema hakates ta sisse lülitasin tundus kõik korras olevat, kui umbes peaaegu koju jõudes hakkasin mõtlema, et miks ta mulle vahepeal midagi “öelnud” ei ole (kilomeetri ajad jne) – tuli välja, et app oli töödanud 59 sekundit enne kui ta mingisugusel põhjusel ennast peatada otsustas. Tore.. Egas siis midagi, ajasin jälle kaardi pealt trajektoori taga ning enamvähem korrektsed kalorid said paika. Tänase kodust-tööle, töölt-koju pluss 6 kilomeetrit jalutamisega olen ma kaotanud umbkaudu 1000 kalorit. Jess! Päris tubli saavutus ma pean mainima.

Nüüd lõpetasin just söögitegemise ja kuulan oksendamiseni repeadi peal Ellie’t.

Ilusalt neljapäeva õhtut!

Leave a Reply

