Kevadine!

Kevad on nii tore aeg. Eriti meeldib ta mulle siis, kui ta lihtsalt ja julmalt talve sisse sõidab ning kõik need rõvedad vesise lumesupi augud ära kuivatab.

Täna oli mul vaba päev ning ma mõtlesin, et üks kord elus võiks mul olla ka aktiivne vaba päev, mitte ainult missioonist “Suveks diivan lohku” osa võtta. Olgugi et ma praegu jalutan igapäevaselt tööle ja sealt tagasi koju, siis on selline “sportlik” kõndimine ikka palju parem ning ausalt öeldes eelistan ma sellist aeroobset liikumist mingisugusele julmale “trennisaunale”, kus ma lihtsalt üritaks ennast ära tappa.

Kevadine trennitervitus :D

Kevadine trennitervitus 😀

Nagu tõeline spordisõber panin Endomondo ka ennast jälgima, kuid 2/3 peal trajektoorist otsustas App pillid kotti panna ja mind omapead uitama jätta. Oh well.. Alustasin uuesti aga selleks ajaks kui ma probleemi avastasin olin juba üksjagu vahepeal maha kõndinud. Minu suureks rõõmuks avastasin pärast kodus võimaluse, kuidas ise seda trajektoori luua ning sain niiöelda kaotatud aja tagasi teha. Juhhõissa! 500+ kalorit kaotatud nagu nalja ning enesetunde poolest oleks tegelikult võinud vabalt veelgi kõndida, sest ma polnud absoluutselt mitte väsinud. Ausalt öeldes olin ma veidi üllatunud, et see ring Tondi Selverini ja Nõmme teed pidi tagasi tulles on ainult 6 kilomeetrit ning kui tahta pikemat ringi teha, siis tuleb vist mööda Sõpruse puiesteed tagasi liikuda. Enesetunne praegu on mega ning nüüd lõhnan siin nagu vaniljekaun. Go me!

Pettumusega avastasin täna hommikul, et minu toitumisprojekti lehekülg andis mulle nüüd teada, et ma peaksin oma ideaalkaalu saavutama 2. augustil, mitte enam 25. juuli nagu algselt lubatud. Võib olla ma ei ole olnud võimeline piisavalt kiiresti kaalu kaotama, aga jah.. Väidetavalt peaksin ma augusti alguses kaaluma 60kg. Muidugi pean ise ka tubli olema ja mitte rämpsu sööma näiteks ning igapäevaselt kava jälgima, et selline tulemus üldse võimalikuks teha, sest noh olgem ausad – kava ostmine ei tähenda automaatselt seda, et peenikeseks saab, ise tuleb ikka vaeva ka näha.

Kas kellegi on mõni idee, mida õhtuti Tallinnas teha võiks (peale trenni muidugi), mis poleks kinno minek või lihtsalt söömine?

Leave a Reply

