Edukas pühapäev

Ma olen see pühapäev nii tubli olnud, et ise ka ei usu! Lõpuks ometi pesin põrandad ära, pesin pesu, tegin süüa, tegin trenni, tegin uuesti süüa, käisin põhjalikult pesus, lakkisin küüned ära jaaaaa koristasin veelgi. Vara ärkamine mõjub mulle ikka ürpis hästi ning muidugi see, et ma endal enne maha ei lase istuda kui midagi kasulikku ära on tehtud. Raske on olla laisk inimene, ausõna.

Veel uudistasin ma internetis ringi ja mõtlesin erinevate toitumiskavade üle. Olgugi, et see FitLap tundus päris adekvaatne, siis pärast õhtusöögi tegemist pole ma küll nüüd väga kindel. Esiteks, nende pakutavad retseptid on veidi puudulikud. Näiteks see sealiha sinepis retsept, mida ma täna õhtuks tegin ei maininud koostises (toiduainete) nimekirjas mitte poole sõnaga ka laimist või laimimahlast midagi ja siis ühtäkki voila “Kastmeks sega laimimahl, selle riivitud koor ja …” Surprise, Cindy! Teine asi, mis absoluutselt maitse poolest ei kattu on näiteks küüslaugu lisamine. Ouch!

Sinna samasse kastmesse kästi panna 4g (1.2 küünt) küüslauku, mis siis 3 portsioni peale teeks nagu 12g ehk (3.6 küünt). Ütlen ausalt, seda kastet ma rohkem proovida ei julge, sest küüslauk pidi mind reaalselt seespidiselt ära kõrvetama. Ma ei tea, mis maailmas need vennad elavad.

Õhtusöök

Muidu sealiha ise tuli väga maitsev ja mõnus ning marineerimiseks kasutasin 6 spl Felixi Inglise sinepit (400g tükk liha). Ma ei tea, mis värk mul riisiga on, aga alati jääb riis kõva…Seekord oli ka see normaalne 😀 Areng!

Ma tean, et mul üks töökaaslane teeb Erik Orgu kava järgi ning sealsed toidud pidid väga head olema ja boonusena võtavad umbes 15 minutit valmistamiseks. Vaatasin seal lehel üleüldse ringi ning ausalt öeldes on päris meeldiv – muidugi kui üks kuu tahta proovida, siis on kuu hind €19.90, mis on pääääääris kallis. Of course kui võtta pikemaks ajaks, siis kuu hind tuleb väiksem, aga tingimus on see, et kogu kava niiöelda ostetakse kohe välja. Mis mulle seal veel meeldib on “ostunimekirja” võimalus – ehk siis kõik asjad, mida sul nädala peale tarvis läheb on koguseliselt üles rivistatud. Jess!

Ma kaalun seda asja veel, aga ilmselt võtan selle täitsa ette. Igapäevaselt on plaanis jalgsi tööle minna ja siis veel koduselt mõnda trennivideot järgida. Täna näiteks tegin kõigepealt ühte Cross Fiti videot, mis kujutab siis endast intervalltreeningut – see konkreetne kava koosnes neljast erinevast harjutusest ning iga harjutust pidi tegema 30 sekundit. Iga tsükli järel oli ka 30 sekundiline paus. Ma ausalt ei mäleta, mitu roundi ma ära tegin, aga pärast olid jalad väljaastete tegemisest küll valusad. Selleks, et mitte KÕIGEST 20 minutit trenni teha, lasin ma veel otsa selle trennivideo, mille ma kunagi oma esimeses postituses ka üles panin ja mis keskendub vöökohale ja kõhule. Ma arvan, et homme olen ma kindlasti suremas.

Ja nagu kõigest sellest veel vähe on, andsin ma endale lubaduse, et ma ei lähe kunagi magama enne, kui ma olen sama päeva jooksul kasutatud nõud ära pesnud. Ma tean, et ilmselt mõni inimene ei saaks teisiti elada, aga ma tõesti VIHKAN nõude pesemist.

Leave a Reply

