“Honey I’m home” ehk Mack Bar-B-Que (95 fof 100)

Eile õhtul mõtlesime teha, üle pika aja, õhtusöögi-kino õhtu, et mõtteid mujale peletada ning kuhu mujale ikka kui meie “kodurestorani” Mack BBQ (Tartu mnt). Kuna ma niiöelda “ametlikku” postitust sellest kohast pole veel teinud, siis mõtlesin, et saan sellega siis lõpuks ühele poole.

Interjöör – 25p.

Mack BBQ on ideeliselt samasugune elamus nagu Babyback. Seintele on pandud erinevad postrid ja numbrimärgid ja pildid ja mis kõik veel ning tasutaks mängib mahe rokilik muusika. Pole veel kordagi kuulnud Katy Perry’t või muud popmuusikat.

Lauad on kõik parajad vähemalt 4-le inimesele ja restoran üldse on suhteliselt “õhulise” planeeringuga. Keegi ei tohiks seal tunda ennast ahistatuna või, et keegi teisest lauast kuklasse hingab. Mõnus koht, kuhu võib minna nii perega, kui ka näiteks kohtingukaaslasega.

Uksest sisse minnes on teenindajate “jaam”, mida üleval asuva pildi pealt näha pole, kuid kui otse uksest sisse kõndida jõuab baari ette, kus see mütsiga mees seisab. Lauad jäävad sissekäigust nii vasakule kui paremale, ning paremas restoraninurgas on ka eraldi lastenurk.

Teenindus – 20p

Mis mulle selle koha puhul ääretult meeldib on see, et alati kui uksest sisse tulla, tervitatakse sind järgmise paari hetke jooksul vähemalt ühe teenindaja poolt. Üleüldiselt on seal ka tööl suht sama seltskond ning mõni nägu on mul täitsa meeles. Peateenindaja seal on minu meelest üks blond naine ja kui ma õigesti mäletan, siis ta nimi on Pirjo. Tema on alati särtsakas ja sõbralik, täpselt nii nagu üks teenindaja olla võiks.

Ka seekord ei pidanud pettuma. Üks tumedapäine neiu võttis meid sõbralikult vastu ja suunas meid lauda. Üsna varsti tuli meie laua teenindaja ka meie juurde. Minu meelest on veidi imelik, kui meessoost teenindaja on veidi ülevoolav – see kuidagi ei sobi. Palusime veel veidi aega, sest me tõesti polnud veel valmis ning see “veidi” oli täiesti normaalne. Ma usun, et ta tuli umbes 5-10 minuti pärast tagasi, vastas ilusti kõikidele küsimustele.

Vahepeal kui me sööke ootasime, läks Pirjo mööda ja tervitas meid kohe eraldi, mis on minu meelest kohe eriti tore, praktiliselt püsikunded nagu me oleme.

Mis mind otseselt ei häirinud (kuna söök oli hea ja kõik oli korras) oli see, et söömise ajal ei käidud kordagi küsimus, kas kõik sobib ja kõik on korras. Ei peagi käima koguaeg tüütamas, kuid võiks igaks juhuks ikkagi küsima tulla ja seetõttu võtan veidi punkte maha.

Teine asi, mis mind natuke häiris oli see, et põhimõtteliselt kui ma viimase kanatiivaga ühele poole sain, toodi juba põhiroad. Muidugi, ma ise venitasin seal ka veidi, aga oleks hea kui lähemalt silma peal hoitaks ja oleks vahepeal paar hetke kus saaks söömise vahel hinge tõmmata.

Ka arve maksmine läks ladusalt ning ei pidanud sugugi kaua ootama, arvestades et restoran oli üpris täis ning samuti oli neil seal üks suurem laudkond.

Nii nagu sisse tulles, nähakse sind alati ka lahkumas ning teenindajad soovivad alati ilusat õhtut (või päeva jätku, vastavalt kellaajale).

Söök – 25p

Ma pean kohe ette vabandama, sest kõht oli nii tühi, et ühtegi pilti see kord ei ole. Tellisime alustuseks BBQ meekanatiivad ning need jõudsid lauda umbes 15 minutiga. Paneering oli ilusti küpsenud ning sugugi mitte kõrbenud nagu viimati BabyBackis söömas käies.

Kanatiivad tulevad 6 kaupa kandikul koos maitsva dipikastme ja selleriga. Meist jääb see seller alati söömata, sest lihtsalt ei maitse, kuid muu läheb viimse tüki ja tilgani alla.

Põhiroaks võtsin BBQ kaelakarbonaadi ja Ste võttis Vegase burgeri. Minu oma koosnes laiadest friikatest, kaelakarbonaadist, coleslaw salatist ja seentest ning Stel oli veiseliha burger, peekoni, lisa friikatega ja kõige muuga.

Liha oli mõnusalt pehme ja mahlane ning olugugi, et kõht sai päris kiiresti täis, ei olnud ju ometi viisakas midagi järgi jätta. Ste ütles, et tema burger oli ka perfektselt küpsetatud (mitte üle ja mitte ala) ning seetõttu saab söök küll täispunktid. Ma ei tea, mis maagilisi seeni nad kasutavad, aga hoolimata sellest, et mulle seened muidu absoluutselt ei meeldi (näiteks pitsa peal – väkk), siis seal söön ma need alati ära. Kõik viimseni.

Üldmulje – 25p

Minu jaoks on tegemist mõnusa kohaga, kus saab rahulikult kaaslasega jutustada või hoopis ka mingit sündmust tähistada nii suurte kui väikestega. Õhkkond on meeldiv ning sobib suurepäraselt nii toidu kui ka teenindusega.

Hea meel oli mul selle üle, et menüüsid oli taaskord ümber tehtud. Viimane kord ei olnud tegemist just väga meeldiva muutusega, sest hinnad läksid kõrgemaks ning selle raha eest sai vähem. Ehk siis kartuleid ja asju tuli lisaks osta. Seekord oli tore näha, et menüüd nägid suht samasugused välja ning pearoaga (mitte küll burgeritega) tulevad kaasa coleslaw ja siis mis iganes kartul. Portsud on suured ning lemmikjookideks on meil kas nende kohalik jäätee või siis uue asjana kohapeal tehtud limonaad. Väga maitsvad mõlemad ning ei ole suhkuga uputatud.

Tartu maantee restorani julgen kindlalt soovitada, Rocca Al Mare omasse pole me veel siiani jõudnud. Kindlasti peaks olema hea koht nendele, kes liha armastavad ning olgugi, et nende salatid ja muud söögid on head, siis on see ikka koht, kus kaloreid ei loeta. Vähemalt see on koht, kus mina end tagasi ei hoia 😀

Leave a Reply

