Uuel aastal uue hooga

Pühadeaeg läks mööda märkamatult kiiresti – alles oli nädal aega jõuludeni, nüüd on juba uus aasta.

Kõige parem jõuluüllatus oli valge mõnus lumi, mis tänaseks hommikuks on küll kõik peaaegu et ära sulanud. Seda enam, et minu meelest sadas suur osa ööst rõvedat vihma. Väkk. On naiivne loota, et nüüd lähebki soojemaks – pigem mõne aja pärast hakkavad jälle mingid lumetormid ning siis ei lahku see enne aprillikuud näiteks. Juhuu!

Jõululaupäeval olime Assakul, kus sai uhkelt söödud ja aega veedetud ning muidugi hiilisid ühel hetkel tuppa ka päkapikud. Pean ütlema, et päkapikud olid see aasta ikka päris vilkad ja helded ning koju läksime mitme kotiga.

Ma olen nii laisk olnud ja pole igast seigast rääkinudki ning tegelikult tagant järgi ju enam ei mäleta ka. Üks eredam hetk on muidugi see, et meeltesegaduses läksime jälle Kristiine Babyback’i ilmselgelt lootuses, et seekord peab ju paremini minema, kuid siiski ei läinud ning me saime ülekärsatatud kanatiivad, Ste sai osaliselt üleküpsenud lamba ja isegi minu seakaelakarbonaad oli kiuline ja liiga kaua küpsenud. Kõigele lisaks lajatati need kanatiivad lauale nagu mõni võib olla koerale kaussi ette viskab, niiet minu arvamus sellest kohast aina süveneb. Samas on see nii sellises kohas, et kui juba seal oled, siis ei viitsi ju näiteks Tartu mnt Mack’i sõita. Kuigi.. Selle kõrval on sujuvalt Da Vinci, millest mul on küll päris head mälestused kui suvel käisime, aga kui on valida, kas BBQ liha või tervislikum salat näiteks, siis kaldub ju ikka teate küll kuhu poole.

Kolmapäeval suutsin selle liga sees kanni ka maha panna. Kõndisin sealt Tatari Rimist välja ning järele mõeldes astusin vist liiga pikkade sammudega, sest üks hetk läks nii libedaks ja nii ma seal mõnda aega vehkisin nagu vargad Üksinda Kodus filmides, kuni ma lõpuks pidin gravitatsioonile alla andma ning kannipidi märjas loigus ma olingi. Vaatepilt võis olla üpris naljakas, sest mul oli õlakott ja kohukesed ühes käes ning vist midagi ka teises käes. Nojah, ega siis midagi.. Kiirelt hops püsti ja edasi. Kaugemalt tulid kaks vene tädikest ka, kes mulle midagi väga soravalt ja kiiresti seletasid ja millest ma muidugi kottigi aru ei saanud. Ma eeldan (see kind of kõlas niiviisi), et kuidas ma ikka sealt oma saja asjaga tulin ja kukkusin ja kuidas ma nii kiiresti üles sain ja edasi kõndisin nagu midagi ei oleks juhtunud. Nojah.. Ega ma sinna maha istuma ka ei tahtnud ju väga jääda 😀

Uus aasta tuli meil ka rahulikult Assakul, kus me minu vanemate ja ema sõbranna perega head paremat näost sisse ajasime, telekat vaatasime ning siis külavahele jääväljadele paterdasime, et veidi pauku teha ja muidugi nautida, kuidas kõik naabrid oma raha taevapoole lasevad. Ma arvan, et pannes kõik need paugud kokku mis küla pealt tulid saaks palju vägevama show kui see mis Tallinnas tehakse. Meil see maja on täpselt sellises kohas ka, et ringi vaadates näeb igast küljest päris vägevat ilutulestikku. See aasta muidugi pilte ei teinud, sest läks täitsa meelest ära. See-eest on sõprade Instagramid tulestiku pilte täis, mida saab meeldetuletuseks edukalt vaadata 😀

Veel üks uusaasta tervitus ka Lexilt, kes tõestab, et õnneks ja rõõmuks pole midagi muud tarvis, kui mõnda tühja Rimi kilekotti ja pappkaste. Kedagi ei huvita need kallid ronimispuud nagunii!

image

PS – Ausõna toppis ta selle kilekoti endale ise niiviisi ümber. Da-ra-ta-taa-ta-taaaa! Kitty-Power!

Tal endal hakkas ka päris imelik, kui ta püüdis koti eest ära joosta, aga see muudkui jälitas teda ja meeletult krõbises. Samas.. Kui Ste ta välja oli päästnud, siis päris kiirelt pärast seda, oli tal “keep” uuesti ümber. Oh well…

Leave a Reply

