Beaten

Haigus imeb sajaga. Lootsin juba, et minust lähevad sel aastal need haigused mööda, kuna ma nii tublilt senini vastu pidasin, aga võta näpust päkapikk. Ilmselt on see immuunsüsteem veidi nõrgemaks jäänud pärast igast suunast tulevaid pisikuid, et ega vaene temagi, keda on nooruses lehmakookide ja mullaga toidetud kaua vastu ei pea. Iseenesest kurb.

Teisipäeval oli lihtsalt kurgus 100 okast ning nina oli jama täis – jõin teed ja lebotasin niisama, võtsin mõne Actifedi tableti ka. Kahjuks see lähenemine ei toiminud ning praeguseks on haigus veel hullemaks läinud, ajee. Kuna tahaks keemiat vältida, siis proovin vana-head küüslauku ja kuuma piima meega. Nämm-nämm. Olin juba unustanud, kuidas see maitseb.

Parim nali on see muidugi, et enne olin ma nii unine (juba kuskil poole kümnest vajusin ära) ja jäin mõnusalt magama. Nüüd, kui mees koju jõudis olin nagu hopsti üleval. Loodetavasti see kuum piim meega aitab uinumisele kaasa. Voodikaaslaseks valisin tänaseks ööks hakitud küüslaugu 😀 Mind ei häiri küüslaugu lõhn üldse, aga ma usun, et Ste väga õnnelik selle üle ka pole.

Tahaks lihtsalt voodis olla ja mitte midagi teha nii mõnda aega.

Pretty please 😀

Leave a Reply

