Jõulutunne

Ma juba mitmendat päeva siin koen ja mõtlen, et tahaks ju ometi blogida, aga millest või kellest, seda ei tea. Ilmselgelt ei olegi mu elu 100% põnev kogu aeg, kuid tahaks ju ometi mingisuguseid mõtteid kirja panna. Nende mõtetega on muidugi selline nali, et need mõtted, mis oleksid väärt kirja panemist lähevad väga kiiresti meelest ära ning kohe kindlasti pole need meeles siis kui ma reaalselt arvuti kätte võtan ja asjaga tegelema hakkan.

Novembrikuu on peaaegu, et otsakorral ning sel aastal kibelen ma hirmsasti jõulukaunistusi ostma. Eelmine aasta läks see jõuluaeg nii kiiresti mööda ja ausalt öeldes väga seda jõulutunnet ei olnud. Ei teagi, mis minu jaoks sel aastal teisiti on, kuid tahaks ikka kuulikesi ja valgustust ja kõike ilusat. Kuna meil kaks Luciferi kodus on, siis ilmselt midagi kuuselaadset ei saa üles panna, küll aga mõtlesin, et võiks osta klaasist vaasi ja selle värviliste kuulikeste ja ka tulukestega täita, niiet lõpptulemus oleks midagi sarnast:

Arvatavasti hakkavad pealmised kuulid sealt vaasist kaduma, kuid loodetavasti püsivad need paremini ühes kohas/tükis, kui kuusepuu seda teeks. Küünlaid põletan ma väga innukalt juba mitmeid päevi ning vaikselt hakkavad Facebooki tekkima pildid, kuidas inimesed juba piparkooke vorpima on hakanud. Mmmm.. Sel aastal võtame ka selle endale plaani!

Kui see palgapäev lõpuks kätte jõuab, siis ma plaanin teha Jyskis paar tiiru ja vaadata, mis käppa jääb 😀 Üritasin internetist leida mõnda poodi, kust saaks klaasist põrandavaase, aga hetkel ei jäänud midagi silma.

Ilm on viimased kaks päeva olnud ka vastav ning mõneti ootaks juba lund. Osav nagu ma olen, õnnestus mul panna rehvivahetuse aeg just õigele nädalavahetusele, nii et nüüd saan südamerahus ringi klõbistada.

Ma ei oskagi oma õhtuga nüüd rohkem midagi väga peale hakata. Peaksin homseks midagi süüa tegema, aga ma kohe üldse ei viitsi oma kanni diivanilt püsti ajada, sest diivani peal pleedi all on nii hea soe. Selle asemel vaatan hoopis naljakaid kassivideosid ja olen niisama. Mees on mul nädalalõpuni öötööl, ehk siis teda mulle ka väga palju ei näidata 😦 . Kellel ka igav ja kellele kassid naljateevad vaadake ka julgelt.

Heade uudiste koha pealt niipalju, et ma olen söömise koha pealt siiani olnud ääretult tubli. Ei ole rämpsu näost sisse ajanud ning siiani olen ka päris mõõdukalt söönud ja Myfitnespali uuendanud. Jehuu! On lootust et enne jõule saab ilusasti “jõulusöömavormi”, ehk siis ilmselt pärast jõule olen samas vormis mis enne. Peaasi, et suuremaks enam ei paisu 😀

Leave a Reply

