Can’t stop

Kui igalpool kajastub november kui Mo-vember, siis minu jaoks on küll tegemist Fat-embriga. Alates eelmisest nädalavahetusest ma lihtsalt olen kohustatud sööma. Okei, nädala algus ei olnud tegelikult üldse halb – esmaspäeval oli mul vaba päev, mis ühtlasi kujunes “ilu” päevaks, sest lõpuks ometi pärast peaaegu vist kahte aastat ma käisin juuksuris, kuid nädala lõpp läks nii käest ära, mis käest ära. Endal on ka suhteliselt piinlik ja alati on pärast suurt söömat sellised süümekad, aga no miks ma siis kurat seda söömist lõpetada ei suuda?

Kust leida sellist motivatsiooni, et ma tõepoolest suudan enda söömist jälgida ning sellekõrvalt veel ka regulaarselt muud trenni teha kui ainult ratsutamas käia? Anyone?

Üleüldiselt on see nädal päris kiiresti möödunud ning sain isegi paar vajalikku asja korda aetud. Ilmapoolest on küll väljas täiega ebameeldiv ning üks päev kui ma tööle jalutasin sain ma ootamatult läbimärjaks. Olgu… Mitte küll täiesti ootamatult, kuid aknast tundus õues ainult tibutavat, kuid kui ma välja jõudsin ja kõndima hakkasin, siis leidsin mind tuul ja paar tugevamat vihmasabinat. Õudne.

Sügisele mõeldes peaksin end vedama ka auto talverehve vahetama, sest ilmselt siis kui tõsiselt külmaks läheb on juba veidi hilja ja suure tõenäosusega ei saa ma koha pealt minema :D.

Sel aastal ma mõtlesin juba valmis, et ma tahaks korterisse jõulukaunistusi ka, aga arvestades et see juba järgmine kuu, siis ma tõesti ei tea, kust see raha võetakse. Nagunii on päris mitmeid asju tarvis järgmiseks kuuks ja jõulukingid ja nii edasi. Sellega seoses.. Tuleks endale selgeks teha lõpuks mida mehele kinkida ja no muidugi teistele pereliikmetele ka. Appi!

Leave a Reply

