Aeg

Aeg on üks huvitav mõõde. Sarnaselt rahaga tundub, et seda pole kunagi piisavalt, vähemalt minu puhul on küll nii.

Pikka aega ei suutnud ma oma puhkust ära oodata, kuid nüüd on alles vaid 2 päeva. Mida ma siis kõige selle ajaga peale olen hakanud? Eriti midagi kui aus olla. Nädala alguses olin vähem virgem ja koristasin ja pesin pesu, nüüd on küll selline laiskus kallal, et ise ka ei usu. Kahjuks ei olnud väga sellist raha ka, mida kõrvale panna ja siis lihtsalt kuskile ära minna ning need asjad mida me vaatasime olid nii nõmedalt kallid – viimase hetke pakkumised olid rohkem nagu “röövimine 60 sekundiga”. Mõtlesime, et selle asemel oleme niisama kodus ja käime heades kohtades söömas ning veedame niisama mõnusalt aega. Ma ei tea, mis värk selle minu ja söögiga on, aga ilmselgelt on söök väga tähtsal kohal minu elus 😀 …eks see paistab välja ka.

Tegelikult ma ju ikka üritan mõistusega asja võtta ning ennast vahete vahel liigutada, aga puhkuse ajal ma ei lihtsalt ei taha ennast sundida ja piirata. Kui juba puhata, siis korralikult – ka enda sihtmärkidest. Üleeile tegin näiteks lasanjet, kuid kahjuks läks see nii kiiresti loosi, et isegi pilti ei olnud meeles teha. Eile tellisime hiinakat ning eelmine laupäev sõime MySushi’s sushit. Nämm-nämm. Tõepoolest, söögiga ei ole väga kokku hoidnud, aga miks siis mitte natuke ka elu nautida. Ma tean, et täna on “alles” reede, aga paratamatult juba praegu mõtlen tööle tagasi minemisele ning kuivõrd mulle ikka meeldiks selle asemel kodus lebotada 😀 Mees läheb mul juba homme tööle niiet.. Ma ei teagi, mida kõike ma kahe viimase päevaga peale hakkan.

Varsti vean ennast talli ning õhtul pidime minema Steakhouse’i sööma.. taaskord. Oleme juba pikka aega suid vesistanud nende pilte vaadates ja hoogu kogunud, et lõpuks sinna minna. Hinnad ei ole just odavamate killast, kuid eks korralik liha maksabki päris kobedalt ning eeldatavasti peaks maitse seda väärt olema.

Eelmine pühapäev käisime kinos ka – Gone Girl’i vaatamas. Seda tahtsin ma juba pikemat aega näha ning ma pean ütlema, et mind kohati küll üllatas kuhu see film välja jõudis. Huvitav oli see, et kohad, mis minu jaoks olid ettearvatavad Ste jaoks ei olnud ja vastupidi. Ei hakka kellelegi spoilerit tegema, aga minu meelest oli küll põnev film, olgugi et lõpp jäi nagu veidi lahjaks.

Maze Runnerist niipalju, et jõudsin esimese raamatuga lõpuni ja alustasin rõõmsalt teisega. Ma ei suudagi otsustada, kas mulle meeldis film rohkem kui raamat või vastupidi. Mõneti on raamatus rohkem detaile, mis annab rohkem informatsiooni, kuid ma pean ütlema, et see on võib olla esimene raamatupõhine film mu elus, mis mulle kinolinal rohkem meeldib. Must be the action… Teine raamat ei ole halvem kui esimene ning kui ma lõpule jõuan teen arvatavasti kiire kokkuvõtte ka 😉

Õudne on see, et järgmine nädal on juba november, siis on jõulud ja siis aasta lõpp ja siis sünnipäev ja jaanipäev ja läheb jälle ka järgmine aasta. Mõnikord tundub, et aastad lihtsalt libisevad käest, kuid kõik minu ümber jääb nagu samaks – isegi see, et raha kunagi pole piisavalt 😀

Leave a Reply

