Vanadus tuleb

Mitte, et sellest väga niiviisi avalikult rääkida tohiks, aga kui ma olin noorem nii 15-16, siis sai ikka igal peol vesipiipu tehtud ja ikka nõrkemiseni. Kunagi polnud midagi häda, ei hakanud paha ega midagi. Viimasel ajal on mul aga niiviisi, et palju tõmmata ei saa, sest mul a) hakkab pea valutama b) mul hakkab lihtsalt paha.

Täna saime endale uue lemmiku, mis tuli otseloomulikult sisse õnnistada. Alguses oli päris mõnus ning käima sai täiega hästi – tuli uhkelt tossu ja asja. Kahepeale teha on ikka päris hull, sest mul hakkas juba pärast teist ringi meeletult kammima ja sellest veidi hiljem tekkis suurt tahtmine lihtsalt roopi panna.

Ei kannata mu vana kere enam seda, mis nooruses kõik täitsa ükstapuha tundus. Jeerum, kas tõesti olen ma juba omadega nii kaugel? Kes aga tahab meie uut “kodulooma” järgi proovida, andke teada ja teeme ära 😀

Leave a Reply

