Uus nädal, uus energia

…või selle puudumine.

Nädalavahetus läks mööda nagu linnulennul, mis on kohati väga õudne. See tähendab seda, et jõulud on jälle üle nädala võrra lähemal ja varsti peaks hakkama kinke valima ja ostma. Appi! Arvatavasti läks nädalavahetus nii kiiresti ka selle pärast, et ma laupäeval tööl olin ning siis tuli ainuke vaba päev, mil ma ärkasin ka kell 7 üles, et Horse Show’l ka ära käia see aasta.

Iga nädala alguses ma luban endale, et vot just SEE nädal ma hakkan korralikult oma toitumist jälgima ja ei aja näost rämpsu sisse. Enamjaolt see lubadus kehtib võib olla kaks esimest päeva ja siis läinud ta jälle ongi. Eelmine neljapäev võtsin ennast kokku ja tegin üle pika aja trenni. Proovisin ka selle kõhulihaste treeningu video ära, mille ma tegelikult juba oma teise postitusse üles panin (häbi mulle, I know). Täitsa lõpp! Ilmselgelt ei kasuta ma neid lihaseid üldse, sest järgmiseks päevaks olid kõik need lihased nii laiali rebitud ja NII valusad. Pole midagi teha, järelikult video toimib, lihtsalt ise olen sealt piirkonnast nii vormist väljas, et paha hakkab. See nädal ma endale seda pühalikku lubadust ei tee, vaid üritan lihtsalt tervislikust toitumisest kinni pidada ja ennast ka piisavalt liigutada.

Eile juhtus taaskord üks enneolematu asi. Kui Ste pärast oma öövahetust üles ärkas, avastas ta et keegi kassidest on kott-tooli täis lasknud. Muidugi seal kott-tooli lohus oli ka üpris väärtuslik Xboxi pult, mis sai otseloomulikult läbimärjas ning nüüd keeldub töötamas. Kummaline on see, et varemalt pole meil midagi sellist ette tulnud ja mees ütles, et kui ta magamistoast välja tuli oli Lexi kohe diivani alla peitu jooksnud. Eks me siis tea, kes selle pättusega hakkama sai.

Ei teagi, millest selline reaktsioon võis tekkida – äkki andis lihtsalt märku, et liivakast vajaks koristamist ning kuna see kott-tool teeb suht sellist häält nagu kassiliiv, siis võib olla tuli hetkeline meeltesegadus. Kurb on muidugi see, et ilmselt tuleb osta uus Xboxi pult ja need ei ole teps mitte odavad. Niikaua ei saa ma oma Xboxi treeninguid teha (Xbox Fitness on minu meelest üks ääretult mõnus programm, mis annab sulle kohest tagasisidet selle kohta, palju sa pingutad ja kas sa teed harjutusi õigesti. Elagu Kinect!) ning peab vist asenduseks midagi muud leidma.

Vahepeal sain ühele poole esimese Maze Runneri raamatuga, mis mulle tõesti väga meeldis. Varemalt olen ma jõudnud raamatud enne seda läbi lugeda kui filmid välja tulevad (näiteks nagu Harry Potterid ja Twilighti saagad) ning siis on see filmi vaatamine natuke häiritud, kuna otseloomulikult pole kõik nii nagu ma raamatut lugedes ette kujutasin, seetõttu on võib olla isegi nii parem, kui filmi saan filmi enne vaadata ja pärast raamatut lugeda. Tegelikult eks see vist oleneb, mis filmi ja mis raamatutega tegu on.

Raamatuga jäin väga rahule – olgugi, et seal mõned asjad olid teisiti, siis raamatus on ikkagi palju rohkem detaile ja kirjeldusi, mida saab veel paremini ette kujutada ning rohkem võib olla et sisse elada. Nüüd mõtlengi, kas osta teine osa ka ära või mitte. Decisions, decisions…

Teine film/raamat, mida tahaks lugeda ja ka vaadata on “Gone Girl” ja Hunger Games’i triloogia. Filmitreiler tundub väga põnev ja kuna ma sain teada, et sellest on raamat ka ja lausa Eestis müügil, siis tuleb sinna maailma vist ka süveneda. Hetkel on juba 4 raamatut, mida ma endale soetada tahaks nii et kui keegi tahab mulle lähiajal midagi kinkida, siis need oleks kindlasti suurepärased ideed.

Heh, enne kui kirjutama hakkasin oli nii palju mõtteid, mida kõike kirja panna, nüüd on kõik juba peast läinud.

Ah jaa.. Eile koju tulles nägin Kristiine keskuses sellist tavatut vaatepilti. Kõik ilmselt teavad neid massaažitugitoole, mis päris mitmetes kaubanduskeskustes on. Ei teagi, kas sellel naisel polnud lihtsalt paremas kohas istuda või kasutas lihtsalt aega kasulikult ära, aga istus siis see naise seal massaažitoolil ja heegeldas. Mitte nagu ajaviiteks, aga päris tõsiselt heegeldas seal päris reaalselt asjakest.. Just nagu kodus. Ilmselt on palju kummalisemaid asju, mida tänava peal näeb, aga see kuidagi üllatas mind.

Leave a Reply

