Sikupilli Basiilik & home cooking: Food, glorious food

Tänane päev oli meil võrdlemisi laisk, kuid ometi uusi elamusi täis. Ilmselt olen ma üks vähestest tallinlastest, kes ei olnud veel näiteks Basiilikus söömas käinud.

Täna sai see süütus võetud, kuid ausalt öeldes oleks see võinud ka olemata olla. Tegemist ei ole küll meeletult kalli kohaga, kuid ütleme nii, et näiteks salatite ja pearoogade koha pealt võiks hinna ja kvantiteedi suhe olla ikkagi tasakaalus. Ilmselt pastasid saab täis raha eest, aga muu eine puhul jääb kõhtu lahedalt ruumi.

image

Ega ma kurda, Caesari salat oli maitsev ning grillitud lõhe lausa jumalik, vahest ehk veidi liiga rasvane (ühelt poolt oli krõbe, aga see krõbe oli sellise fritüürise järelmaiguga), kuid maitsev.
Kuna kõhus jäi ruumi üle, siis tahtsin nende laava kooki ka proovida. Ma olen seda varem mitmeid kordi igal pool kokandussaadetes näinud, ehk siis elagu MasterChef ja muud loomad, kuid juhuse tahtel ei ole siiani ise proovinud. Taldrikule oli küll ääretult ilusti pandud:

image

Laavakoogi maitse koos maasikajäätisega oli nii, nii hea. Sulav soe šokolaad koos külma jäätisega.. Mmmm.. Ainuke miinus sellel toidul oli see, et arusaadavalt ei olnud tegemist kõige värskema koogikesega. Ülessoojendamisega läks see pehme koogi pealne kõvaks, mis muidu peaks olema selline mõnusalt mahlane ja mitte kivikõva.

Ma pean ütlema, et ka teenindus ei olnud just kõige parem või kiirem. Saalis nägin nelja inimest, see mida nad vahepeal tegid on küsitav, kuid meie ettekandja kadus vahepeal päris pikaks ajaks kuhugi ära. Seda, kas ja kuidas meile söögid maitsevad küsis ta alles siis kui tuli tühje taldrikuid kokku korjama ning pärast seda läks ka veel kõvasti aega enne kui me saime oma koogid juurde tellida. Oh well..

Mõnikord ma mõtlen, et oleks kasulik rajada firma, mis pakub klienditeenindajate koolitust ja pistelist kontrolli, kas sinu asutuse teenindajad on ikka heal tasemel. Samas.. Mulle tundub, et eestlastest ülemused ei lase ennast nagunii sellest häirida, kui nende töötajad väga adekvaatsed ei ole. Hästi palju firmasid, eriti näiteks restoraninduses, on loodud või juhitud enamjaolt välismaalaste poolt ning sisse astudes on kohe erinevust tunda.

Kõige parem toit on siiski enda tehtud, muidugi kui õigesti välja tuleb 😀 Õhtuks püüan teha küüslaugu-rosmariini-tüümiani marinaadis lambaliha bataadipüreega. Wish me luck!

Loodame, et nii ei lähe 😀

Söögitegemisest veel niipalju, et leidsin täna kaks toredat toidutegemist blogi, kust saab päris palju toredaid ideesid. Esiteks midagi neile, kes väga palju süüa ei tee, kuid tahaks – “Mehe toit” ja teiseks siis juba natuke edasijõudnudmatele midagi “Silja, Food & Paris” – oma lambaga sain nõu ja ideesid just sealt.

EDIT: Minu esimene lambaüllitis õhtul veidi hiljem
image

Lambafilee küüslaugu-bataadipüreega. Nom-nom. Esimest korda elus, kus ma proovin lammast ja sellel pole kasuka maitset. Epic win!

Kõige selle söömise juures olin üle pika aja tubli ja tegin veidi trenni ka ning proovisin ise esimest korda ära ka selle video mille ma rõõmsalt siin ühte postitusse panin. Eks homme ole tunda kas läks paljuks ka või mitte. Häbiväärne on see, et teatud isiklikel põhjustel ma see nädal talli pole jõudnud, kuid arvatavasti lähen homme ja võib olla ka laupäeva hommikul ning pühapäeval lähme “perega” Horse Showle ja oleme lahedad.

Leave a Reply

