Inimesed näevad, aga nad ei vaata

Ma ei tea, mis see on, aga viimasel ajal on hakanud minuga liikluses asju juhtuma. Õnneks ei midagi hullu, aga üha rohkem tundub mulle, et inimesed sõidavad kas kott peas või nad räägivad lihtsalt telefoniga.

Olgu, ükskord oli mu enda viga ka, sest ma oleksin pidanud rohkem eesliiklevat autot jälgima ja mitte niipalju eeldama. Nimelt sõitsin linnast Jüri poole ning seal Jüri ringi mahasõidul sõitis minu ees veel üks auto. Seal on selles mõttes loll koht, et sa pead alla pidurdama ja siis vaatama, ega vasakult ringi pealt kedagi ei tule. Ma seal sõitsin uhkelt ja rõõmsalt alla, teise auto järel, veidi pidurdasin ka, et veenduda muu liikluse puudumises. Pöörasin siis pilgu tagasi ja ŠAHHHHH, hüppasin kohe pidurile. Tuli välja, et see, kes mu ees oli pidurdas ennast peaaegu et täiesti kinni. Pidurid võtsid õnneks päris hästi, kuid see päris viimane kinni pidurdus toimus ikkagi eesnaabri bamperis. Tädi mu ees ei saanud kõigepealt vist midagi aru… Ma pidasin kohe paremale kinni, tädi sõitis edasi kuni sinna ringi kurvi peale kuniks ta lõpuks ka seisma jäi. Tšekkisin kiirelt oma auto üle ja sõitsin talle järgi. Õnneks oli tema auto sama kõrge kui minu oma, niiet kokku said ainult bamperid ja kuna see oli tõesti ainult see viimane kinnivõtmise nõks, siis ei olnud suurt kiirust ka taga. Vedas mul.

Pärast seda mõtlesin küll, et mul ikka peab kuskil mõni päästeingel olema.

Siis reedel hommikul talli sõites, jälle Jüris, kuid seekord seal ühe väiksema Jüris sees oleva ringi peal, sõidan mina ringile, et sõita teiselt väljumiselt kohe sinna talli tee peale. Ei osanud ma alguses üldse valmis olla mitte millekski. Mina sõitsin nii nagu peab, kuna ma esimesest teest (ehk siis põhimõtteliselt otse) ei tahtnud sõita, siis muidugi ma seal suunda ei näidanud. However, esimene auto, kes seal esimese väljumise peal ringile saamiseks oma korda ootas, arvas automaatselt et ma tahan seal väljuda, ehk siis tema saab seal julgelt sõita. See esimene vend oli telefoni otsas, kuid vähemalt liikus kiiresti. Tema järel oli kohe mingi minibussiga tüüp, kes ilmselt järeldas seda sama, ainult et selleks ajaks olin mina juba peaaegu et seal kust tema sõitma hakkas. Õnneks oli mul siiski ruumi, aga suurest vihast vajutasin signaali nii kuidas torust tuli, mille peale vend ilmselt ehmatas ning selleks et potensiaalset otsasõitu vältida, keeras ka talli tee peale välja, et siis ümber keerata. Valus tropp.

Õnneks mu enda reaktsioon oli niivõrd kiire, et tegelikult otsasõidu ohtu ei olnud, aga ma tõesti ei saa aru, miks inimesed reaalselt ei VAATA mis nende ümber toimub. Ma nägin veel kuidas ta vaatas ringi poole, nägi mu autot, kuid ilmselgelt ta lihtsalt ARVAS, et ma keeran. Oh well, võib olla see arvamine mingi meeste värk (see esimene mobiiliga tüüp oli ka meesterahvas), sest nagu mu eelnev Jüri ringi kogemus mulle mõista andis, naised pigem veenduvad kindlalt, kui eeldavad. Välja arvatud mina of course 😀

Järgmine nädal tuleb minu jaoks ärev aeg. Tegelikult juba praegu on veidi ärev olla, aga eks ma sellest räägin avalikult siis kui õige aeg käes on.

Leave a Reply

