Külm on

See rõvedalt kõle sügis jõudis ikka ääretult kiiresti kohale. Meie väikses korteris on küll ikka ääretult kõhe ning nii eile kui täna õhtul istun diivani peal teki sees, sest muud moodi jäätuks kõik eenduvad kehaosad küljest ära. Ei või iial teada kaugel see aeg on, mil radiaatoreid kütma hakatakse.

Teine asi on see, et haigusepoisid hakkavad kohe ringi tuuseldama kui külmemaks läheb ning minulgi on täna selline veidi “tummine” tunne. Pea otseselt nagu ei valuta, aga on nagu “paks” nagu mu vanaema ütleks, samal ajal hakkavad silmad vaikselt sädemeid välja pilduma. On mis on, peaasi, et meeletut nohu ei tule. Ma loodan, et kui Ste koju jõuab, siis ta viitsib mulle teed teha, sest ma ise väljun teki alt ainult selleks ajaks kui vetsus vaja käia on. Keerasin ennist radikad põhja ja nüüd ootan, et see kuumalaine mind tuleks ja võtaks.

Täna kui ma autoga töölt koju sõitsin ning suuremate ummikute vältimiseks Tondi Selverist mööda sõitsin, tekkis mul tungiv vajadus poest läbi käia. Noh lihtsalt niisama. Läksin poodi, et osta dipikastme materjali ja õhtul kodus porksi krõbistada, aga otseloomulikult ei suutnud väljuda ilma Kinder Maxita. Lausa kaheta. Mina ja toit oleme lahutamatud ja ma tunnen, et ma kohe ei saa midagi selle vastu teha. Täitsa õudne.

Ainuke variant, kuidas minu toitumiskava toimib on see, et ma ei anna mitte ühelegi kihule järgi ja lihtsalt söön ainult seda, mida ma võin süüa. Kuu lõpp läheb nüüd nagunii käest ära, sest Tessi sünnipäev tuleb, kuid ma pühalikult luban, et ma järgmisest kuust hakkan jälle mööda nööri käima ja aktiivselt õigesti toituma – vähemalt selle järgi, mida mu veregrupidieet väidab.

Üleüldiselt pole see veregrupi värk üldse väga hull. Kuna B veregrupp lubab nii piimatooteid kui mune, kui liha ja isegi teatud teravilja, näiteks nagu riisi, siis on menüü päris mitmekesine. Üks päev kui ma ääretult aktiivne olen, pean oma nädala toiduplaani ka paika panema ning siis üritan süüa vastavalt plaanile. Seal oleks vaja kalorid välja arvestada ja nii edasi, mis tundus nagu hunnik Hiina mõistatust ja sigri-migri, aga ära tuleb see teha.

Leave a Reply

